mandag 1. februar 2010

Mandag igjen å en uke siden sist...

Dette begynner dårlig dere.
en heel uke siden sist??Huff må ha skjerpings nå.
Kan jo begynne med at jeg hater NAV! Jeg søkte om et år mammapermisjon med 80%lønn. men har vist bare fått innvilget 9mnd med 100% lønn. Men det er ingen som har fortalt meg at 100% Mammaperm lønn er ikke 100% av opprinnlige lønn. Så her er det trangt om dagen... utrolig frustrerende å slitsomt egentlig. Går å stresser hele tiden pga regninger som man blir hengende etter med. jaja det var nok klaging om det.

Emil har blitt såå super flink til å legge seg. Et lite knirk når jeg går ut av rommet hans etter litt nuss å kos å pakket godt inn i dyna å så er det stille.
Så denne tekninkken er å anbefale!

Jeg har fått dilla på is kaffe!























Skulle ønske vi hadde Starbucks i Norge!! Eller ihvertfall et sikkerlig kaffe place i Drøbak! Det mangler vi!
Men denne is kaffen er å anbefale for andre kaffe elskere!

Da er det tid for Mandagens topp 5 liste.
Det som er super irriterende er at i løpet av dagene så kommer jeg på gode ideer til topp 5 lister, men når jeg setter meg forann pcen så har jeg helt glemt hva jeg tenkte på. Skulle tro jeg har kronisk ammetåke... hehe
  
                                Topp 5 liste "Beste hendelser"
  • Da Emil ble født
  • Da da Erik fridde
  • Da jeg fikk beskjed om at jeg skal bli tante
  • Da Emil smilte for første gang 
  • Da Mamma og Pappa kunne flytte inn i huset igjen etter oppussing etter brannen.
                                                                                                                                 Frier buketten.

Emil er så nydelig om dagen, han er jo alltid det men nå er han ekstra nydelig.
Han har siden han var født egentlig vært redd for andre barn, spesielt de som lager lyd. hehe
Men nå har pipa fått en annen lyd. Han roper etter barn hvis han ser noen, helst de i 2-4års alderen å han skal kose på de! *Smelt*
Vi har en vennine med en liten jente på snart fire år, hun har alltid vært så søt mot sin lille "Emil Bjørn" som  hun kaller han. Å først nå har han begynte å skulle kose å leke med hun tilbake. Han drar hun i klærne å strekker fram hode å vil ha kos.
Hele tiden skal han kose, løfter opp bamsen sin å koser den tett inntil seg å legger seg på gulvet å koser med en kjempe hundebamse. HELT NYDELIG=)
Og hver dag når vi vekker pappa så kryper han opp i senga ved siden av pappa å gir han en goood kos å sååå kliner han til han i trynet.. hehe lurer på hvor han har lært det? =) hihi

Har så sykt lyst på sol, sommer å jobbing igjen nå! Har søkt på barnehage plass i dag å krysser fingrene for å kanskje få plass før august.
Gleder meg til sommer blomster, grønt gress og bading!

Kunne holde på ute i sola, ha litt grønne fingre i hagen å blir enda bedre i år med en liten figur som løper rundt å gjør hverdagen enda lysere!
Er så glad for å ha fått en så frisk å aktiv gutt!! Elsker det lille gullet mitt over alt på jord!
Men selv om sommeren er etterlengtet er det jo nydelig ute nå også. Syntes det er flott å bo på gård, selv om det ikke er så mye spennede i utsikten her, så er det vannvittig vakkert.
 



Men nå er det tid for natta igjen!=)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar