søndag 14. februar 2010

Nattinatt

Da er ENDELIG denne dagen over. Ble ikke noe morsdag, valentines day eller fastelavns feiring her i hus. Så litt (ganske) lei meg nå!
Her har Erik og gullet mitt vært i dåp og jeg har fått være litt alene så jeg fikk ommøblert rommet til gullet å ryddet opp litt her=) Så noe produktivt kom det ut av dagen!
Hører lillegullet driver å hoster litt inne i senga si, så frykter en forkjølelse på gang.
Meeen det må nok bli mer blogging i morra. Er trøtt som en dupp. Spiser smertestillenge for min fryyyktlige tannpine så da blir jeg trøtt!!
Å har jo ingen penger pga nav, så hvordan få dratt til tannlegen? huff nei nå ser jeg ikke lyst på verden om dagen. Tror jeg har gått inn i en vinter depresjon jeg.. Alt er bare dritt om dagen å humøret er så langt nede. Kan ha noe med at Erik jobber fryktelig mye, har ingen penger, føler at jeg sitter fast når det gjelder leiligheten med ting som ikke er ferdig, som enten koster penger eller jeg ikke klarer på egenhånd. Vinteren virker som aldri skal bli ferdig, hjemme situasjonen hos mamma og pappa har bare blitt verre. Uten å gå i detaljer.

Nei nå får jeg slutte å skravle i vei å legge meg under dyna å vente på et lys punkt om dagen. Det stoore smilet til gullet når jeg henter han om morningen og kosen vi har under morgenflaska vår på sofaen=)

God natt, dere! Håper på sommer fort som fyyyy..



God natt dere!




3 kommentarer:

  1. Hei vennen min:) så fin liten blogg du har laget:)
    Trist at det er litt kjipt for tiden da, bare ring meg hvis
    du trenger å komme deg litt bort, eller bare trenger å prate.
    Im here 4u <3
    diger klem fra gulliksen <3

    SvarSlett
  2. Huff da. Høres kjent ut. Remy dro halv seks i dag, som vanlig, og jeg er heldig hvis han kommr hjem før kl ti! Kunne likesågodt være singel. Men, men. Sånn er det bare.
    Penger ja, det hadde vært no! Får håpe vi vinner i lotto. Jeg er også i vinterderesjon, så vi kan være deprimerte sammen :P
    Krysser fingrene for at det snart blir vår!

    SvarSlett
  3. Helene: Hei nuppa!! Takk for det!=) Kan være jeg tar deg opp på den=) vi kunne kanskje tatt en kaffe en dag du har fri? vet om en liten her som blir glad for å se deg=)

    Eline: Jeg vet hvordan det er! De jobber å jobber.. herregud at de ikke blir lei.
    Ja lotto hadde vært noe! Men men vi får bare krysse fingrene.

    SvarSlett