onsdag 3. februar 2010

.....Venter.....

Hater å ha bare en bil som fungerer om dagen.. Herregud. Det står 4 biler her, men bare trofaste BMW som tikker å går. å det har selvfølgelig gubben tatt på jobb å skulle hente meg etter en liten tur til ski, men her sitter vi da, nesten to timer senere.......!! Han assa! Men de som kjenner erik vet at dette er "typisk erik" hehe
Emil leker som en gal i lekegrinda si. Hadde egentlig forventet at han skulle ha sluttet å gidde å være oppi der mer men det syntes han er heelt topp! å godt er det, fint når de holder seg på en plass i mer enn 3sek. =)
I dag skal farmor få besøk av lillemann i noen timer så mor kan rydde å kanskje organisere litt her hjemme. (regner meg at jeg ender opp på sofaen men wii, men det er lov å håpe)
Var kjempe deilig i går, da kom mamma og pappa opp å passet på emil mens han sov så mor kunne dra å ha litt søster tid. Må jo passe på gravida!=) hehe Fryktelig kult å kjenne på magen å kjenne at det er noe veldig lite der inne. Gleder meg helt vilt til at få et lite tantebarn! Har allerede begynte å kjøpe inn litt små greier jeg da, selv om man skal vente, men kunne ikke dy meg!



Har jo masse leker og klær det skal bli deilig å låne bort en stund=)
Vi hadde til Emil en huske fra Fisher Price som var den beste barne vakten noen sinne! Det skal jeg ha til neste barn også. spiste nesten alltid varm mat å fikk sminket meg, eller rydde o.l
 
Har vært forelska i Fisher Price helt siden jeg gikk gravid med Emil. Syntes de lager ufattelig mye kult. Spesielt lek&lær lekene. 


Denne også er jeg kjempe fornøyd med, eneste kjedelige er at babyene blir fort for tunge.
Men den leka som er mest populær nå er hoppehuska.
 
Eneste problemet her at Emil sovner fort i den.. hehe. å det er ikke noe godt for ryggen å han blir så sinna når jeg prøver å legge han noe annet sted, men det er jo ikke så lett å forklare han at det ikke er bra for ryggen. hehe men som regel går det bra når han enten får sove litt oppå mamma, eller i babybjørn vippestolen vi har fått lånt=)
Nå skal det sier at jeg ikke har kjøpt alle disse tingene. Huska er lånt fra familie, vippestolen er kjøpt med trumf poeng og hoppe huska er gave fra besteforeldrene.
Dette er jo ganske dyre leker, men gud så gøy det er å se de holde på=)
Nei nå får vi ringe å mase på far i huset for nå er mor utålmodig!=)

Ha en super dag!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar