fredag 12. februar 2010

En uke igjen..

Herregud. nei nå har det vært dårlig med blogging.. igjen...
Har hatt en syk liten gutt i løpet av denne uka.
Han våknet ca kl 11 en kveld her, glo varm! Hadde nesten 40 i feber å syyykt slapp selvfølgelig. Hadde litt feber hele dagen etter også, men så var det over gitt! Kan det være tenner? syntes det kjennes ganske hardt å stramt ut i overkjeven så regner med at nå kommer det flere tenner!

Har vært dårlig selv, takket være kjæresten som kommer hjem med forskjølelse! Men i flott form nå.
Hadde Monika og Monika på besøk på Søndag å da måtte vi selvfølgelig la snøscooteren få kjøre seg litt=) hihi
Det var kjempe morro selv om vi ikke kjører så innmarri fort så var det uansett gøy og forfriskende!

Har klippet meg kort og!! ææææ! hehe å det var kjempe deilig!! har fått en lang bob med litt lugg!
Kjenner jeg meg selv rett så sitter jeg på badegulvet om et par ukers tid å hylgriner å vil ha tilbake håret mitt, men foreløbig er det helt topp!!

Jeg å Emil har vært i åpenbarnehage denne uka igjen å syntes det er strålende! Emil koser seg så fælt å får utløp for en del energi som desverre ikke mamma klarer. Gøy å få leke litt med andre barn også da. (Spesielt når han ikke lengre syntes de er kjempe skummle)

Gleder meg så ufattelig mye til vår og sommer nå. Jeg å storesøs sto å pratet om hvor deilig det skal bli med sommer å sol, varme og ikke minst grilling med gode venner og masse vannmelon! Selvfølgelig står det å kunne nyte alkohol i solveggen høyt på lista.
Gleder meg masse til sommer oppe gården. Tror det blir deilig for Emil å kunne løpe(hvis han kan det til sommeren da) rundt å bade å lege i jord mens mamma planter blomster å bade med han=) Har bestemt at vi skal ha et lite plaske basseng til han ute, han er jo såå glad i vann, som unger flest.

Har innredet både gang og soverom i hodet mitt igjen, nå står det bare på å få penger inn til nye møbler og annet interiør=)

Som dere kanskje skjønner igjennom innlegget så kjeder jeg meg noe sykt nå! sitter på verksted mens Erik og lille gutt er i Ski. Men fryktelig kjedelig å sitte her alene....
Men sitter å surfer å sikler etter ting jeg ønsker meg da. hihi
Har bestilt ny stellebag! Endelig!!
http://www.lilleprinsen.no/product/453848/Allerhand_Messenger-Bag-TRENDY-COLLECTION-.html
Blir så deilig med en stellebag som det er masse plass i. Men er fortsatt på utkikk etter en matboks med forskjellige rom i, så hvis noen har noen tips, så tas de i mot med takk=)

Men får vel fortestte å surfe isteden for å sitte her å skravle i vei om ting som ikke er særlig spennende!
PS: bilder kommer når jeg får kommet meg hjem å redigert litt=)










5 kommentarer:

  1. hei på deg... så fin siden har blitt... matboks med rom i sier du?? tupperware har kjempe fine... jeg har en til hver av jentene... jeg skal ha party i mars så da kan du jo kjøpe...

    klem sunniva

    SvarSlett
  2. Jaa! jeg vil være med! Husk å si i fra når da=)

    SvarSlett
  3. Kristina! Jeg visste ikke at du hadde blogg, her skal jeg følge med! Koselig.

    SvarSlett
  4. Du må legge ut bilde av håret!

    SvarSlett