fredag 12. februar 2010

Endelig fredag!

Så deilig med helg=)
Denne fredagen har blitt brukt til å sitte å passe verksted, drikke kaffe å gå tur med Monica. Og selvfølgelig masse kos med lillemannen min=)
Fikk gjort en masse husarbeid i stad å nå er det mamma tiid=)
Har leid filmer å kjøpt lett å enkel mat kun til meg selv (eller var vel egentlig min fantastiske som dro å handlet å leide filmer til meg) hihi
Han skal nesten bare jobbe heele helgen så det blir bare meg å emil som skal kose oss!

 
Så dette er kvelden min=) hehe
Jeg er ikke noe fan av å legge ut bilder av lillemannen min her, men må bare vise dere hva han gjør når vi spør "Emil, er du sterk?"


Han er altså såå søt når han gjør det der. Stikker fram de to små tennene nede å strammer armer og halsen såå mye han bare klarer! Så nudelig!

Nei nå tenner jeg alle lysene og setter på filmen å koser meg veidere!
God helg dere!



 



2 kommentarer:

  1. Så søt!! Sånn husker jeg Maya også gjorde :-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett