tirsdag 5. januar 2010

Savner tiden som gravid å helt nybakt mor.

Ble sittende å mimre litt over tiden når jeg gikk gravid å dagene etter Emil ble født. Koste meg såå fælt som gravid å gleder meg fæææælt til å være gravid igjen!


Fikk fødselsdeprisjoner å panikk rett etter fødselen, skylder på sykehuset å den dårlige behandlingen vi fikk der. Fikk aldi noe tid til å komme meg etter 37timer med fødsel og haste keisersnitt. Huff Huff=) Men husker en veldig stolt pappa som kom å hentet meg på oppvåkningen for å vise meg sønnen vår. Han var det nydeligste jeg noen gang har sett. Husker jeg ikke syntes han var så nydelig med engang han kom ut, hehe. han hadde sitti fast ganske lenge å hadde et litt deformert hode (noe jeg ikke forventet) så ble litt skremt over at det kanskje var noe galt, men det gikk tilbake etter bare noen timer. litt panisk mor kanskje?


Husker godt hvor mye vann jeg hadde i kroppen de siste dagene, herregud.. så jo ikke ut!




                                                  Litt vannansamling i ansiktet kanskje?

Å gleder meeg såå fælt til neste gang=)

Klem fra Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar