søndag 24. januar 2010

Endelig Søndag!

Da er det endelig søndag, etter en hard helg med barnefri, middags spising ute, kino og for mye søvn er det endelig søndag! Hehe
Var godt å få hjem lille gullet mitt. Jeg har idag startet kampen for å få lille gutten til å legge seg uten masse krangling, Å ifølge mange tips fra litt mer erfarende mødre så er det beste trikse å legge de å la de protestere, å gå inn og ut fra rommet med 5-15min mellomrom å vis at du er der, legg de ned, gi de smokk men ikke prat, ikke noe mat ikke noe kos(noe som er forferdelig vanskelig, ettersom det jeg har mest lyst til å gjøre er å løfte han opp å kose masssssse) Så etter litt over en time med skriking for full hals å jeg som går inn og ut fra rommet hans. så sovnet han. å har ikke hørt en lyd siden..

.








hadde regnet med å være våken i natt å flere netter fremover. Skal gi videre oppdateringer på hvordan dette fungerer (om det fungerer)
Kjæresten har vært på Sigdal å kjørt på is, men desverre etter en runde, rasa motoren så det var utrolig kjedelif for de da \men de ordnet opp med et par øl å koset seg allikevel.
Nei, nå har jeg gjespet mye så nå er det klart for natta for meg også.
God natt dere!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar