tirsdag 19. januar 2010

Prøver meg fram for harde livet.....

Prøver å lære meg blogg!!
er utrolig mye forskjellig man kan gjøre da, men hvordan lærer man seg det, hvor leser man?
Eller så sier jeg som jeg alltid gjør "HVOR ER BRUKSAMVISNINGEN??"
Nå har heldigvis marianne vært en engel å ordnet litt for meg så nå er det bare å teste ut. Jeg har ikke vært flinkest til å oppdatere her, men vil så gjerne ha det sånn som jeg sett for meg, da blir jeg nok litt mer gira!!
Så har du noen tips, tar jeg de gjerne i mot=) gjerne om hvordan man får gjort sånn at ingen får kopiert bildene mine=)

Nå tilbake til lillemannen min!
Han er ikke så liten lengre, syntes tiden går altfor fort! Nå går han rundt bord å holder seg til veggen å tusler rundt. utrolig søt når han konsentrerer seg for harde livet å skal prøve å stå uten å holde seg fast, men faller fort på rompa, stolt som en hane!
driver fortsatt å prøver på å få orden i vår ny innflyttede bolig på gården her. Blir liksom aldri ferdig, men hadde regnet med det, med tanke på at vi har flyttet til halvparten så stor plass som vi hadde, men med like mye ting! (eller dritt)
Vi har funnet ut at vi skal bygge nye seng. Har alltid hatt lyst på mega høy seng, å nå skal vi kjøpe fire kommoder å lage seng oppå!=) genialt, masse mer plass å a gitt!

Enten denne eller den med bare to skuffer. men vil ha de i hvitt da.
Fant et helt utrolig nydelig speil på Dorothea i dag også som jeg vil ha i gangen sammen med noen hvite knagger som ser ut som om de har vært brukt i 20år. driiit fine.

Har så lyst på nye nattbords lamper (og nye nattbord egentlig) men finner ingen jeg faller for uten at de koster sviin!! så tips tas gjerne i mot=)

Gode klemmer fra Kristina

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar