torsdag 21. januar 2010

Drømmer om ny bil!


Ønsker meg ny bil! Stoooor bil helst. Akkuratt nå har vi en 98 mob BMW 525tdi som så vidt tikker å går.... ikke når det er iskaldt ute da. Veldig flott å bo på gård når det er 36- ( NEI jeg kødder ikke) å bilen ikke funker.Veldig morro å sitte fast her oppe da.. hihi men tikker å gå rsom bare det nå som det ikke er såå kaldt å er fornøyd men vil ha ENDA mer plass=)
Bildet er ikke av akkurat vår bil men nesten lik. noen som er på utkikk? er ute etter å selge den så bare å ta kontakt.




 Har sett på myyye biler å har lagt store planer om svæær garasje når jeg vinner i lotto til alle bilene mine.
  • Mustang fastback 67mod
  • Dodge big dooley
  • Dodge magnum
  • Crystler C300
  • El camino
  • Ny Dodge charger
  • og mange mange mange flere
Men akkurat nå innenfor rekkevidde så står Ford S-Max høyt på listen, sammen med Volvo xc90 og selvfølgelig en Dodge Journey

Neei, må vel fortsette å drømme litt til..
Meen over til noe annet.
Har fortsatt problemer med Emil gullet mitt om natten. Han stritter imot trøttheten å skal holde mamma våken til hun gidder å ta meg opp så jeg kan få sove på hun.
På mandag begynne kampen, har fått så mange tips om at jeg skal lade opp i noen dager og starte kampen ved å la han stå å hyle mens jeg går inn og ut helt til han sovner. Antageligvis vil han nok bare ta "power naps" i løpet av hele natten. Og dette kan ta mange døgn, men den generelle meningen er at det tar 2-4netter før han bare legger seg. Han har alltid vært kjempe flink om nettene, helt fra han var 4dager gammel. Da sov han 7timer i strekk, uten å våkne,spise eller ville kose. Så jeg har vel bare ltt han gjøre som han vil nå, med tanke på at han sikkert syntes det var rart med nytt rom osv. men nå må jeg ta tak i det hvis ikke blir det vel verre. Så i helgen er det barne vakt, mamma tid med lange dusjer, fotbad gode filmer og goddis. skal ut å spise middag med storesis og på kino. Kjæresten skal til Sigdal å kjøre på isbane å kose seg gløgg ihjel=)
Nei nå får jeg krype til sengs å håpe på litt søvn før det er opp igjen. Men sånn er det å være mor og godt er det=)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar