mandag 4. januar 2010

And im back!

Nå er det vel på tide å innse at jeg er ikke særlig flink til å holde bloggen updatet!
tja hvor skal man begynne..

I november så flyttet vi opp på Bakker Gård, etter å ha pusset opp der for harde livet å var det endelig skikkelig innflytting. Han bodd hos mamma og pappa i mellom tiden. DET GJØR JEG IKKE IGJEN!!! hehe neida. var veldig hyggelig å deilig å være hjemme de først dagene men når mamma ringer å sier " du, nå er kl snart 11, det er på tide å komme hjem å få sove litt. du kan pusse opp en annen dag" DA var det ferdig for min del. da flyttet jeg å Emil hjem til Stine Mari isteden. kastet hun på sofaen og jeg å Emil rappet senga=)


I Desember...

Vi har fått flyttet inn men veldig vanskelig å få plass til alle tingene å møbler på halve plassen men det kommer seg.
Emil har litt problemer med å venne seg til det nye rommet sitt så han har plutselig blitt vanskelig å legge å våkner en del om natten, men jeg skal ikke klage. han har sovet hele natten helt siden han var 8 dager gammel.

Det har kommet masse gode nyheter i Desember.
Først kommer min godeste samboer å forteller at jeg å store søsteren har fått i gave av han, SPANDERT TUR TIL LONDON!!!!!!! helt genialt. ble super gira å reiser 21.januar.

Så kom neste nyhet.
Stine Mari har endelig sluttet å få mensen! JIPPIII det er barn på vei=)=) sååå kuullt å skulle bli tante! håper på en litta jente!!

Så kom Gutten min hejm med Wii til meg=) noe jeg har ønsket meg leeeenge=)


















Å sååååå kom bomben.....!

Nyttårsaften, hjemme hos mor å far, sitter rundt bordet med alle sammen å venter på raketter å der kommer den nydelige samboeren min rundt hjørne med 30 rosa roser, ned på kne å gir meg den nydligst ringen jeg noen gang har sett å spør "Vil du gifte deg med meg?" JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










Feiret med å reise med jentene til Hemsedal å kose oss på hytte tur!
Ble enig med meg selv at fra nå av skal jeg holde meg til ski, ikke brett!=)
Men kosa meg utrolig mye!


Klemmer fra Kristina=)

1 kommentar:

  1. Heia ;) Datt tilfeldigvis innom bloggen din nå, og så koselig å se at flere fra Drøbak blogger =) Må si jeg ble rørt av å lese om frieriet fra kjæresten din, hørtes så herlig ut!! Gratulerer så mye ;);)

    SvarSlett