tirsdag 16. mars 2010

Nye lukter

Det jeg syntes at den beste lukten hjemme er rene klær, rent hus og friske blomster.
Men siden vaskerommet ikke er ferdig ENDA, blir det ikke den samme lukten når man får ferdig vaskede klær hjem i poser som når man har klær hengende til tørk som lukte tøymykner lang vei=)
Men i dag var jeg på Dorothea å der fant jeg en midlertidlig løsning=) Det er duft lys (som ikke var kvalmende) men som luktet en god tøymykner=) Ble veldig glad da! Jadaa, jeg vet dette er fryktelig kjedelig! hehe Men til min store skuffelse, luktet de nesten ingenting når man tenner på de.
 
Og når som våren er her og sommer er rett rundt hjørne er det litt mer enn grønne planter og "bestemor" blomster å få tak i. Å i dag ble det første innkjøpet av potte roser, som til sommeren skal ut i bakken=)
Herlig!
Emil er så glad i å bade. Å masse skum er enda bedre.












 



1 kommentar: