mandag 8. mars 2010

Mandag og kvinne dagen!

Gratulerer med dagen, alle jenter og kvinner der ute!
Å god mandag!
Fryktelig trøtt denne Mandagen og det er lillemannen min også! hehe han ligger i hoppw huska å sover. huff da!
I helgen har jeg vært hos Camilla og Monika å kosa meg fæælt! Drukket vin, drinker og spilt singstar til 5 på morningen! hih til å med Mokka prøvde seg på singstar!
Fikk jo da se nye leiligheten deres, var kjeempe fin og tror de kommer til å trives kjempe godt. Er egentlig Monika som har kjøpt seg leilighet, men Camilla leier hos hun da=)
Det får ikke bli lenge til neste gang jeg tar meg en jentekveld!
Legger ut litt bilder fra kvelden senere.
Nå får jeg ta å legge lillemann oppå mamma for å sove isteden, eller så blir nakken så vond!
Gratulerer igjen jenter!!

1 kommentar:

  1. Nååå du er herlig <3 Takk for en kjempe hyggelig kveld,det skal bli sååååå mange flere jente kvelder framover:)I dag har vi vært på Ikea og kjøpt møbler så nå er det enda mer å se;)Sov godt i natt god jenta mi.Nattakos fra Camilla Helen¤¤¤

    SvarSlett