søndag 14. mars 2010

For en uke!

Dette blir nok et langt innlegg, ikke det at jeg vet enda. Aner aldri helt hva jeg skal "blogge" om før jeg begynner!
Har en liten anelse da...

Dette har vært en lang uke med masse "happenings" OG SOL!!!
Det er så deilig å se vår tegn. Tørr asfalt, isen drypper fra takene og sola som skinner i vindus karmen.
Emil ble 1. år 9.Mars. Gud så fort tiden går. Dette ble selvfølgelig feiret med min familie på selve dagen her hjemme med kaker, kaffe og pakker så klart.  



Og som de fleste unger, så syntes han det selvfølgelig var mest morro å leke med papiret og pappeskene=)
På Torsdag var det feiring hos foreldrene til Erik med hans familie. Og der fikk han også masse pakker og tanten til Erik hadde sydd marius dress til han

Helt herlig! Elsker de dressene, vi fikk en av min tante når Emil ble født også men den passer enda ikke=)
Av mamma og pappaen sin fikk han enda fler leker som han fikk velge seg ut i leke butikken og et nytt badekar. 

Syntes badekaret i seg selv er stygt, med det er så praktisk. Og vi har ganske lite bad så praktisk er topp!
Dette får man jo sikkert kjøpt mange steder, men jeg bestiller på Lilleprinsen.
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar