søndag 14. mars 2010

JENTEKVELD!!!

Jeg har endelig vært på jentekveld igjen!!! Å det er sååå kos! Erik ordnet barnevakt så jeg kunne reise inn til Oslo til Camilla og Monika!


De har akkurat flyttet inn i Monika sin nye leilighet og de har fått det såå koslig!
Så jeg fikk endelig igjen, vært hjemme alene, musikken på fullt og brukte lang tid på bade å stelle og dulle meg!
Å dette måtte jeg jo selfvølgelig ta bilde av=)
Det var så gøy å drikke vin, snakke og le med venninene igjen, uten å måtte hjem å avløse barnevakten eller komme i tide så Erik får dratt på jobb eller no.
Jeg å Camilla startet kvelden med indisk, vin og et gammel brett spill. Så kom Monika hjem å da dro vi frem buzz=) Og etterhvert fikk jeg vekket mokka så hun kom også.


Plutselig gikk velden i Bacardi mojito,buzz og singstar. Men når klokken slo 5 på morningen ropte senga etter oss alle=)









Men uka var ikke ferdig der! Denne helgen var et suprise party for snuppa mi Camilla. Monika hadde ordnet så vi jente kom på middag uten at hun visste det, men overraskelsen var ikke ferdig der. Gikk ut for å ta en uskyldig øl men der sto det ca 15 venner til der med billetter til latter! Og hun ble sååå overrasket. Hun trodde jo at overraskelsen var vi som kom på middag, også med Stine som kom heeelt fra Trondheim! Det var såå koslig å se Stine igjen også=)
Og Latter, det er å anbefale! Vi var på svenske aften og det var utrolig morsomt!
Igjen Gratulerer med dagen jenta mi!!!


Har endelig kjøpt meg ny sofa!!
Og er så glad i den så nå har jeg sovnet der nesten hver kveld=) hehe
Men i dag tror jeg at jeg skal krype i senga! 
Good night, sleep tight, dont let the bed bugs bite!
 

3 kommentarer:

  1. Den sofaen var jo kjempefin!

    SvarSlett
  2. Herlig herlig kveld savner allerede=)
    Og tusen nok en million ganger for en vaker overraskelse at dere kom for å feire meg =)
    Gjorde dagen helt fullkommen.
    Er så glad i deg jenta mi <3

    SvarSlett