onsdag 19. mai 2010

Ulv i fåreklær!

For en dag! Begynte heelt topp. Kjempe godt vær, en liten gla gutt og kjempe form til å ta skikkelig røsk i klesvasken.
Emil fikk desverre ikke mer enn 20min med søvn på dagen pga jævla traktor! Å derfra gikk det bare nedover! En liten gutt i et jævlig humør tar på... Men han såå søt når det ble tid for seng. Ligger å koser puta å lager koselyder. Gir mamma en nuss å vinker.
Setter meg ned på sofaen å nyter jordbær å ser det begynner å regne!!!! å alle klærne henger ute på et stativ som lå på bakken, med selvfølgelig hvitvasken og det store stativet kvæilet helt i stad! ææææ! å vi er ikke akkurat rike på plass her inne. Men nå har jeg to stativer i stua fulle av klær og barnevogn i min smale gang!

Den pleier å ligge i bilen, men for en stund tilbake ble sjarmtrollet stjålet å først nå har jeg fått leiebil. Men den er bitteliten så der er det ikke plass til barnevogna til Emil
Meen nok om det! Hvordan har dagen deres vært? =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar