torsdag 13. mai 2010

Syk liten engel

Stakkers lille gutten min er syk.
Han har foreløpig bare feber, men han er så slapp å da er det såå synd på han..=) 
Håper på at det bare er feber eller flere tenner, og ikke noe fjerde barnesykdom, det er jo snart 17 Mai!
Det er nok ikke noe annet å gjøre enn å vente å se.
Har ryddet å ordnet her som jeg alltid gjør når Emil er syk, deilig når han våkner enten på morningen eller på natten at min fulle oppmerksomhet er hos han å ikke distrahert av full oppvaskmarskin eller rot på badet...
Og skulle det være at det er rot nå jeg og Emil er syke, så kommer tante til unnsetning. Pappaen? Nei han flykter hver gang basiller er inne i bildet. BIG BABY! hehe Elsker han forde da.

Det ble ikke noe trening på meg i dag som var kjempe dumt, hadde gledet meg til å prøve ZUMBA. De hadde en prøve time på det i dag så håper det var et stort oppmøte så de kan begynne med det fast.

Nydelig bokstaver jeg kjøpte på Dorothea som pryder døra til Bjørn Emil.

Og jeg fant dette nydelig fate. Blir enda penere når bordet det står på blir hvitt. =)
Jeg fant en kjempe hortensia busk på Mester Grønn her om dagen.

Så sinnsykt stooor å så bare 250kr. Helt utrolig billig.
Nei jeg får gå å sjekke på lillegutt for 100ende gang i kveld å så krype til køys. (Nei jeg er ikke såå overbeskyttende, utenom når han er syk da=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar