tirsdag 18. mai 2010

Først låvefest så 17.Mai.

Gud for en helg!

Vi har jo veldig snille besteforeldre som elsker å passe barnebarnet sitt. Noen ganger så mye at man faktisk må si at nei nå vil jeg ha han for meg selv=) hehe
Men i helgen fikk han reise til farmor på lørdag og hun ville ha han til Mandagen. Så ta tenkte vi å invitere noen venner på litt grilling. Meeen det utartet seg til en kjempe kul låvefest. hehe ja bor man på gård så bor man på gård=) Å siden det regnet litt hele dagen tok vi bord og stoler inn på låven å tente masse stearinlys og det var kjempe koslig. Kvelden begynte rolig og ble mer å mer morro! Vi stoor koste oss til langt ut i morgen timene.
Å så kom 17. Mai. Med tog, is, pølser og masse hurra!!
Emil stoor koste seg hele dagen. Tok ikke lang tid i mellom slagene før han ble sliten å måtte slappe av litt.
Han var kjempe flink å i godt humør hele dagen. Å han ble jo kjempe glad når det kom en traktor i borgertoget, for det er han veldig besatt av. hehe. Men dagen ble avslutten med pølser og is på Miramar.

Før vi krøyp oss hjem og opp i sofaen hvor emil koste seg mellom mamma og pappa med flaksa si.

Idag har jeg vært på jobb intervju å sååå spent på om jeg får jobben! Så kryss fingrene for meg!
Hvor og hva kommer når jeg får vite om jeg har fått den eller ikke=) hehe
Nå er det straks klar for natta. Må bare rydde opp litt her... ser ikke ut...!
God natt dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar