søndag 30. januar 2011

På stedet hvil...

Her går det i ett om dagen. Men det føles ut som om det ikke skjer noe i det hele tatt. Kan ha noe med at dagene går veldig til det samme. Har så mye jeg vil gjøre med pga økonomi og mangel på energi skjer det ikke mye.
Men skal sette igang nå! Har masse ideer med forandringer jeg vil gjøre hjemme, men har problemer med å finne de tingene som har en rød tråd igjennom. Litt teit med sååå mange ideer og ingen av de matcher.. Hehe
Noen som har noe erfaring med å tapesere skyvedørsgarderober? Jeg vil gjerne vite om det i det hele tatt blir noe fint...
Å fy fader jeg er lei kjedelige matpakker!!! noen kjedelige brødskiver, litt rosiener, en yoghurt og kanskje, hvis jeg føler meg litt ekstra spennende så får han med en kjeks eller to.HERREGUUUD sier jeg bare. Har funnet en oppskrift på nistemuffins, så det skal jeg prøve å se om blir en hit.

Rett etter nyttår hadde vi dåp for min nydelige niese. Hun var herlig igjennom hele dagen! Sov i kirken, lagde ikke en lyd, nøyt vannet over hodet i smilte stort til alle i kirken når hun ble vist fram. Lille go jenta!


style="text-align: justify;">
Har et lite innlegg om en inspirernde vennine. Om hennes historie igjennom vansklieligheter å hennes silverlining. Dette håper jeg på å bli ferdig med i løpet av de nærmeste dagene å håper dere liker det og kanskje det rører dere og inspirerer like mye som det har gjort meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Minibox 3 Column Blogger Template by James William at 2600 Degrees